The statistik sjunker... ://<33

aaa... statistiken sjunker... :( Icke kul... :P <33333
Aja, hoppas alla har det guuutt<33 (förresten, det är David som skriver, haha) xd <3
Till dom finaste♥
Jag älskar er över allt annat, ni är dom bästa, ni är mitt allt. (förutom kuken såklart..) Och ja, jag vet faktiskt inte vad jag skulle göra utan er två... Vi har så många minnen, så många stunder tillsammans. <3 Ni är mina bästa vänner,
JAG ÄLSKAR ER, Kim och Adam. <3333
Ja.. jag äger på att skriva texter, JAGVET. ;) <333 :d Men idag har man vart meh älsklingarna, love ya guys<3 :p Vi var såklart i skolan först ;) Men sen så gick vi på shoppingrundaaahh :) skitkult. Sen gick vi hem till Adam (han e fett riiiiik) :oo ♥ aja, fett kult var också det. :) Sen när man varit där ett tag, så gick jag o kukizen hem. <3 haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0