kuckelikuuuuu(k)

Cha! David här♥
Excuse me säger jag bara, för dålig updatering (av både mig, och Kim och Adam) vi är liksom inte bäst på att blogga, kan man ju säga haha.. :P <3333 :* Menmen, idag har man varit på plugget och pluggat med polarna, (haha, jag vet jag är bäst!!!) och så, och så har man SÅKLART kollat på kuken, efter gympan, för att se att den inte blivit konstig och svettig, hahah :PP <333 för det kan ju hända, eller? ;) :P <3333333333 :**** men den mår braa..! :)

Här kommer en liten text till min kuk, som är en av mina bästa vänner. ♥
Kuken
Du är en av mina bästa vänner, jag liksom älskar dig! <3 Du har hjälpt mig genom så mycket, allt svårt här i livet liksom. Jag går aldrig utan dig, aldrig aldrig aldrig. Du sitter där du sitter, du gör mig glad när jag ser dig.
Jag älskar dig! <333
Ja, ehuhhmmm... det var min lilla text till min älskling! <3 LOVE U :)
David - It's the small pitts who makes the life big♥

Kommentarer
Postat av: mrs. motherfucker

fan vad gullig blogg du/ni/whatever har

2011-05-05 @ 21:48:54
URL: http://xplotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0