Gran Canaria :D

Hola espandrios!
David här (såklart...) Hoppas alla ni har det bra... för det har JAG! :D Här är det varmt o skönt... :*** tzz.. nu blir ni avundsjuka, huh? nejmen i Sverige är det också varmt. haha :D ohmygod... jag är inte lite halvflummig haha ;) <33 :* Här är allt perfekt! saknar bara mina två bästa kompisar... Kim o Adam. :/ Menmen, jag träffar dom om en veckaa. Och kuken finns ju här, ofc. :) Och så har vi ju åkt med några kompisar, och min familj såklart. <333
Snart ska vi dra till någon restaurang. <333 Har varit o solat idag, och gått runt lite här på Gran Canaria. ;) Och imorgon bär det av till....
AQUALAND!!!
Så jäkla kul! Längtar...
aja, ska typ snart till restaurangen, ses! PUSS


Kommentarer
Postat av: bella

kul :D

2011-05-28 @ 20:00:10
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0