Oh myy...

FUCKING GASH! jag kolla statestiken nyss, och såg att det var 85 sidvisningar en dag!!! <3 <3 <3 oh shiaat! :O Aja, tänkte bara säga att just nu så sitter jag själv här hemma och kollar på kuken som vägrar att växa. :( Fast jag gav den kukmassage igår, och en kukbehandling (som ansiktsbehandling ungefär..) så har den inte velat växa nånting.. :/ Aja, den växer väl snart då... :P <33< <3<3 <33  Imorgon bär det av till salongen med Kim o Adam. Sminkakuk-gänget! love ya gays!<3333 iaf, där ska vi sminka våra kukar och faktiskt klippa könshåren, så att dom får en fräsch och fin frisyr! Klippte håret typ för en månad sen... gaad, man är ju inte lite efter ? haha. :P Ska nog färga kukhåret blått denna gång, hahah. <3 Förra gånget blev det lila, men det tycker jag inte passar min kuk så jag ska nog färga om det, till somsagt blått. :)
Nu ska jag nog fortsätta försöka få kuken växa.. så hejdåå! :)
It's the small pitts who makes the life big♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0